POSTUPAK SKLAPANJA UGOVORA
Kupovina se obavlja na web stranici www.hossworld.com ispunjavanjem, za to predviđenog, obrasca u koji je kupac dužan upisati tražene podatke. Kupac kupovinu može ostvariti uz potvrdu da je prethodno pročitao i razumio Uvjete poslovanja. Kupovina na HOSS web trgovini je moguća 24 sata na dan, 7 dana u tjednu. HOSS d.o.o. ne odgovara za troškove korištenja računalne opreme i telekomunikacijskih usluga potrebnih za pristup usluzi. Kupac će ubrzo nakon provedene kupnje primiti e-mail o uspješno provedenoj kupovini.
Maloljetne osobe ili osobe lišene poslovne sposobnosti (potpuno ili djelomično) ne mogu izvršiti kupnju na HOSS web trgovini, već umjesto njih to mogu samo njihovi zakonski zastupnici.
Kupac kupovinu obavlja naručivanjem proizvoda koje bira na temelju fotografije, osnovnog opisa i dodatnih informacija. Fotografije su ilustrativne prirode te ne moraju uvijek i u svim detaljima odgovarati dostupnim proizvodima.
Kupac obavlja kupovinu u nekoliko jednostavnih koraka:
- Pretraživanje proizvoda – Tražilica se nalazi u gornjem desnom kutu naše web trgovine. U linijski prozorčić je potrebno upisati željeni pojam, nakon čega će se pojaviti svi proizvodi vezani za taj pojam. Kupac može izabrati određeni proizvod koji ga zanima, te na temelju dostupnih informacija o proizvodu donijeti odluku da li proizvod odgovara njegovim potrebama.
- Narudžba proizvoda – narudžba započinje dodavanjem proizvoda u košaricu klikom na ikonu „Dodaj u košaricu“ (proizvod koji se nalazi u košarici nije rezerviran, nije naručen, niti kupljen). Kupac može nastaviti dodavati proizvode ili izvršiti pregled košarice klikom na ikonu košarice. Ukoliko kupac želi završiti odabir proizvoda potrebno je kliknuti na ikonu „Plaćanje“ ili „Kreni na plaćanje“ ukoliko se kupac nalazi na stranici košarice, nakon čega se otvara prozor u koji je potrebno upisati tražene podatke. Sva obavezna polja označena su crvenom zvjezdicom (ime, prezime, zemlja, ulica, kućni broj, grad, poštanski broj i županija). Ukoliko kupac želi da proizvod bude dostavljen na drugu adresu od one koja je upisana prilikom registracije potrebno je kliknuti na „Dostaviti na različitu adresu?“ i popuniti obavezna polja označena crvenom zvjezdicom (ulica i kućni broj, grad, poštanski broj, zemlja, županija). Nakon čega slijedi odabir načina plaćanja (može se izabrati plaćanje kreditnom karticom ili direktnom bankovnom transakcijom). Ako su svi podaci točni otvara se novi prozor u kojem je potrebno unijeti podatke ovisno o vrsti plaćanja za koju se kupac odlučio. Kako bi kupac izvršio kupovinu potrebno je klikom označiti kučicu „Pročitao/la sam i slažem se s uvjetima i korištenja i odredbama web-stranice“. Budući da je kupac dao suglasnost, osobne podatke podijelit ćemo s našom partnerskom dostavnom službom, kako bismo proizvode dostavili do kupca. Nakon prihvaćanja uvjeta poslovanja, te ukoliko su svi podaci točni klikom na tipku „Naručite“ izvršena je kupnja, a narudžba je poslana na obradu.
- Ubrzo nakon uspješno provedene kupovine na ranije datu adresu elektroničke pošte kupac će primiti mail s potvrdom o zaprimljenoj narudžbi. Nakon što proizvod/i budu spremni za isporuku na adresu elektroničke pošte kupca stići će obavijest sa podatcima pošiljke te predviđeni datum kada će pošiljka stići na adresu.
- Ukoliko kupac ne primi naručene proizvode koje je platio u ugovorenom roku dostave dužan je obavijestiti HOSS d.o.o. o istom na adresu e-pošte sale@hossworld.com
- Ukoliko kupac nije zaprimio potvrdu kupnje putem e-pošte dužan je kontaktirati prodavatelja na adresu e-pošte support@hossworld.com
- U slučaju da HOSS d.o.o. nije u mogućnosti isporučiti neki od naručenih proizvoda s kupcem će, telefonom ili e-mailom, u kontakt stupiti djelatnik HOSS d.o.o. kako bi se dogovorila isporuka zamjenskog proizvoda ili eventualno otkazivanje naručenog proizvoda, odnosno raskid ugovora.
NAČINI I UVJETI PLAĆANJA
Kupnjom na HOSS web trgovini kupac se obvezuje naručene proizvode platiti jednim od sljedećih načina plaćanja:
- Kreditnom ili debitnom karticom jednokratno ili na rate. Plaćanje izravno putem interneta, korištenjem CorvusPay servisa za plaćanje karticama.
- Sigurnost uplate i zaštitu podataka kod plaćanja kreditnom ili debitnom karticom jamči nam CorvusPay – napredni sustav za siguran prihvat platnih kartica putem interneta.
- Avansno plaćanje
- Ukoliko se kupac odlučio za avansno plaćanje rok za uplatu je 3 dana od obavljanja kupnje, a HOSS d.o.o. kreće u obradu narudžbe tek nakon što je vidljiva uplata na računu.
- Ukoliko prođe rok od 3 dana HOSS d.o.o. ne garantira dobavljivost naručenih artikala, međutim ako su naručeni proizvodi raspoloživi pokreće se postupak narudžbe i dostave, a ako proizvodi nisu dostupni HOSS d.o.o. obavijestit će kupca o točnom roku isporuke ili će, ukoliko nije u mogućnosti odraditi narudžbu i isporuku, kupcu vratiti uplaćeni iznos u cijelosti.
OPIS NAČINA I ROKA ISPORUKE PROIZVODA ILI PRUŽANJA USLUGA
Nakon sprovedene narudžbe HOSS d.o.o. dužan je naručeni/e proizvod/e dostaviti do ulaza u stambeni objekt na adresu navedenoj u narudžbi. Prilaz ulazu mora biti slobodan, u suprotnom dostava se vrši do najbliže točke na kojoj je istovar moguć.
Dostava se obavlja na području cijele kopnene Hrvatske te je uračunata u cijenu proizvoda, dok se dostava na otoke dodatno naplaćuje. Cijenu dostave na otok iznosi 500 kn (PDV je uključen u cijenu).
Rok isporuke dostupnih proizvoda (onih koji se nalaze na stanju u skladištu) je od 2 do 3 radnih dana, navedeni rok počinje teći od trenutka kad je vidljiva izvršena uplata, odnosno kada je autorizirana transakcija kreditnih ili debitnih kartica.
Radni dane ne uključuju subote, nedjelje i blagdane/praznike.
Rok isporuke proizvoda kojih trenutno nemamo na stanju u skladištu, ali smo u mogućnosti proizvesti slanjem narudžbe u proizvodnju, je od 4 do 5 tjedana, odnosno od 20 do 30 radnih dana. Dostava na otoke ovisi o rasporedu vožnje trajekata, te navedeni rokovi isporuke mogu varirati.
Nakon što HOSS d.o.o. završi narudžbu i isporuči ju logističkom partneru kupac zaprima mail na adresu elektroničke pošte u kojem se nalazi okvirni termin dostave, te podaci pošiljke.
Točan termin dostave dogovara se telefonski na način da dostavljač kontaktira kupca na broj telefona koji je kupac naveo prilikom registracije i kupnje proizvoda.
Ukoliko kupac ne odgovara na pozive dostavljaču, HOSS d.o.o. ima pravo obustaviti isporuku i otkazati ugovor te time i obvezu kupcu vratiti cjelokupan iznos uplaćenih sredstva u roku od 14 radnih dana.
HOSS d.o.o. dostavu vrši putem logističkih partnera, a prije svake isporuke proizvoda provjerava ispravnost naručenog proizvoda.
HOSS d.o.o. sve svoje proizvode pakira i nastoji zaštititi kako se uobičajenom manipulacijom u transportu ne bi oštetili. Kupac je dužan pošiljku preuzeti i pregledati pred dostavljačem, a sve kako bi se izbjegle naknadne reklamacije zbog mogućnosti oštećenja pošiljke prilikom dostave.
Ukoliko kupac ustanovi oštećenja, takav proizvod mora reklamirati dostavnom radniku koji je robu isporučio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku. Budući da je kupac obvezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu, u slučaju odbijanja preuzimanja pošiljke na otpremnici mora navesti razlog odbijanja preuzimanja, odnosno sva vidljiva oštećenja (oštećenje ambalaže, nedostatak nekih dijelova i sl.) te je tada predati dostavljaču, koji će je uzeti kao potvrdu o dostavi/preuzimanju.
Ukoliko HOSS d.o.o. nije u mogućnosti isporučiti naručeni proizvod, djelatnik stupa u kontakt i o tome obavještava kupca. Kupac tada ima pravo odustati od narudžbe i tražiti povrat novca ili pričekati dok proizvod bude ponovno dostupan. Ukoliko isporuka kasni, odnosno HOSS d.o.o. nije u mogućnosti isporučiti proizvod u ugovorenom roku, tada djelatnik stupa u kontakt i o tome obavještava kupca. Djelatnik je tada dužan kupcu dostaviti novi termin isporuke, a kupac ima pravo odustati od narudžbe i tražiti povrat novca.
HOSS d.o.o. ima pravo na zahtijevanje troškova manipulacije, transporta i sl. ukoliko kupac ne preuzme proizvod ili ga odbije preuzeti bez valjanog razloga.
JAMSTVO I JAMSTVENI UVJETI KOJI SE DAJU UZ PROIZVOD
Svaki proizvod sadrži deklaraciju na kojoj se nalaze opće značajke proizvoda opisane u stavkama. Uz deklaraciju, dolazi i jamstvo od 2 godine, te uvjeti korištenja. Nakon što je proizvod dostavljen kupac ga je dužan dobro pregledate i njime kasnije ispravno rukovati, jer jamstvo vrijedi samo uz određene uvjete:
- Proizvod mora biti sastavljen prema njegovim uputama za sastavljanje.
- Proizvod se smije koristiti isključivo u svrhe za koje je namijenjen.
- Proizvod mora biti održavan u skladu s pravilima zaštite.
- Jamstvo se odnosi na proizvodne ili dostavne nedostatke u kvaliteti proizvoda.
Pravo na jamstvo kupac gubi u sljedećim slučajevima:
- Proizvod nije sastavljen prema njegovim uputama za sastavljanje.
- Proizvod nije održavan u skladu s pravilima zaštite.
- Proizvod je oštećen krivnjom kupca.
- Proizvod je oštećen uslijed tehničke sile.
- Proizvod je oštećen uslijed djelovanja više sile.
Ukoliko kupac primijeti nepravilnosti ili nedostatke na proizvodu tijekom upotrebe, dužan je to prijaviti na e-mail adresu: sale@hossworld.com
Ukoliko su primijećeni nedostaci i nepravilnosti u jamstvenom roku, a ulaze u kvantitativne ili kvalitativne neusklađenosti definirane jamstvom, HOSS d.o.o. se obavezuje da će ispraviti, zamijeniti ili kompenzirati proizvod o vlastitom trošku.
U slučaju proizvodnog nedostatka HOSS d.o.o. obavezuje se otkloniti isti u roku od 15 do 45 radnih dana od trenutka prijave.
Ukoliko kupite predmet koji ima proizvodni nedostatak, isti imate pravo vratiti u originalnom pakiranju u roku od 7 dana od datuma isporuke ili možete napraviti zamjenu za isti, ali ispravan proizvod.
PRAVO KUPCA NA RASKID UGOVORA, ROK ZA RASKID, SITUACIJE PO KOJIMA JE ISKLJUČENO PRAVO NA RASKID UGOVORA, UVJETI REKLAMACIJE ODNOSNO POVRATA NOVCA
Prigovor
Ukoliko kupac ima prigovor isti može poslati putem elektroničke pošte na e-mail adresu: support@hossworld.com ili poštom, odnosno pisanim putem na adresu: HOSS d.o.o., Ilica 146, 10000 Zagreb.
Na prigovor HOSS d.o.o. će odgovoriti u najkraćem mogućem roku a najkasnije 15 dana od zaprimanja prigovora. Odgovor će biti dostavljen na isti način na koji je prigovor upućen. Ukoliko na prigovor nije odgovoreno ili odgovor nije upućen kako je navedeno imate pravo obratiti se Državnom inspektoratu ili Udruzi za zaštitu potrošača.
Povrat robe
Ukoliko je kupac već kupio proizvod, a ne želi ga ima pravo u roku od 7 dana (počevši od dana kada je proizvod dostavljen) jednostrano raskinuti ugovor bez navođenja razloga. U ovo slučaju kupac je dužan snositi trošak dostave i povrata proizvoda. Kupcu će se odbiti trošak dostave i trošak povrata robe na skladište HOSS d.o.o. prilikom vraćanja novaca
Kako bi ovo pravo i ostvario kupac mora obavijestiti HOSS d.o.o. o svojoj odluci o jednostranom raskidu ugovora prije isteka roka nedvosmislenom izjavom poslanom elektroničkom poštom na e-mail: sale@hossworld.com . Izjava mora sadržavati ime i prezime osobe na koju glasi narudžba, kontakt broj telefona, broj narudžbe, te broj računa na koji je potrebno vratiti novac.
Rok za prikup robe je 10 radnih dana (počevši od dana kada je obavijest o povratu zaprimljena). Dan prije nego će dostava doći po vraćenu robu djelatnik HOSS d.o.o. kontaktirat će kupca mailom o okvirnom terminu dolaska.
Povrat novca HOSS d.o.o. vrši isključivo na bankovni račun kupca (koji je naveden u e-mailu u kojem kupac obaviještava HOSS d.o.o. o raskidu ugovora) . Sve druge plaćene usluge su bespovratne (dostava na otoke, dostava na određeni kat, montaža, dostava i prikup u slučaju povrata bez navođenja razloga). Povrat novaca HOSS d.o.o. vrši u roku od 10 radnih dana (počevši od trenutka zaprimanja vraćene robe). Roba za koju je kupac naložio povrat mora biti zapakirana kao što je dostavljena. Što znači da je kupac dužan, prije dolaska dostavljača pripremiti proizvod na način kao što je opisano u sljedećim uvjetima:
- Proizvod koji se vraća mora biti u izvornom, originalnom pakiranju (može biti samo odlijepljena zaštitna traku na kutiji kako bi se provjerio namještaj, na isto mjesto na kojem je bila naljepljena zaštitna traka kupac mora zalijepiti novu prije dolaska dostavljača)
- Proizvod ne smije biti prethodno sastavljen niti korišten
- Proizvod mora biti netaknut
- Proizvod ne smije biti prethodno upotrebljavana (netaknute su naljepnice i zaštitne folije)
- Ova se stavka ne primjenjuje u slučaju da je proizvod neispravan
- Vraćeni predmet mora biti u istom stanju kao što je zaprimljen
- Prikup robe vrši se isključivo na zadnjoj točki do koje je moguće doći dostavnim vozilom
Kupac je radi vlastite sigurnosti dužan fotodokumentirati zapakiranu robu, prije preuizimanja robe od strane dostavljača, kako bi se ogradio od mogućih oštećenja nastalih u transportu.
Ukoliko nisu ispoštovani ranije navedeni uvjeti kupac tada NEMA pravo na jednostrani raskid ugovora.
Ukoliko se naknadno utvrdi nepoštivanje bilo koje od ranije navedenih odredaba (nije originalno pakiranje, proizvod je oštećen od strane kupaca i sl.) izvršenje povrata novca nije moguće. Kupac će o tome biti obaviješten od strane djelatnika HOSS d.o.o. e-mailom koji će sadržavati foto dokumentaciju kao dokaz da je dostavljeni proizvod oštećen. Kupac ima pravo 7 dana (počevši od dana zaprimanja obavijesti o neprihvaćanju povrata) o vlastitom trošku, vlastitim prijevozom vratiti svoj proizvod. Ukoliko to ne učini u roku koji je napisan, povrat neće biti izvršen, a kupac nema pravo naknadno potraživati novac.
Povrat robe HOSS d.o.o. vrši u potpunosti o vlastitom trošku jedino ako se radi o opravdanoj i prihćenoj reklamaciji od strane HOSS d.o.o. .
Reklamacija
Ukoliko kupac na proizvodu u jamstvenom roku primijeti oštećenja (koja nisu uzrokovana tehničkom ili višom silom) ili pak proizvod ima neke nedostatke, a ulaze u kvantitativne ili kvalitativne neusklađenosti definirane jamstvom kupac ima pravo zatražiti reklamaciju. Reklamaciju može zatražiti tako da na e-mail adresu: sale@hossworld.com pošalje fotografije nepravilnosti ili oštećenja uz odgovarajući opis, zajedno sa brojem narudžbe, a sve kako bi djelatnici HOSS d.o.o. u što kraćem roku ustvrdili nepravilnosti i krenuli u njihovo otklanjanje.
Sve oštećene dijelove proizvoda ili cijele proizvode, HOSS d.o.o. će zamijeniti ispravnima nakon pisane potvrde reklamacijskog zahtjeva, a u za to pisanim putem dogovorenom roku. Ukoliko to nije moguće HOSS d.o.o. će izvršiti povrat novaca robe u roku od 10 radnih dana (počevši od dana kada je kupcu poslana potvrda reklamacijskog zahtjeva). Rok za djelomične ili cjelovite zamjne kupljenog proizvoda dogovoriti će se pisanim putem prema mogućnosti proizvodnje i/ili isporuke traženih proizvoda ili djelova proizvoda. U slučaju bilo kakvih upita ili nejasnoća, kupac može kontaktirati na e-mail adresu: support@hossworld.com . HOSS d.o.o. isključivo odgovara za materijalne nedostatke proizvoda sukladno Zakonu o obveznim odnosima od čl. 400 do čl. 422.